Telekomunikacja

Każda decyzja wiąże się z ryzykiem. Ryzyka nie unikniemy, ale możemy je zminimalizować.
Przy podejmowaniu decyzji chcielibyśmy się wesprzeć konkretną wiedzą (wynikami, raportami), do której nie mamy możliwości dotrzeć bez zastosowania odpowiedniej metodologii i narzędzi analitycznych. Często nie mamy świadomości ile informacji jest „zaszytych” w naszych danych. Ta cenna informacja może podnieść świadomość podejmowanych decyzji, a przede wszystkim przyspieszyć ten proces i zmniejszyć wiążące się z nim ryzyko. Dzięki zastosowaniu podejścia anlityczno-statystycznego jesteśmy w stanie zaproponować państwu współprace w poszczególnych zakresach:

  • badanie profilu klienta państwa Firmy
    Dzięki temu możecie państwo skierować waszą oferte np. reklamową do konkretnej grupy docelowej lub tak manewrować ofertą, aby trafić z produktem do szerszego grona odbiorców.
  • wykrywanie nadużyć (ang. fraud detection) – szczególnie ważne przy operacjach elektronicznych. Wyszukujemy operacje nienormalne, odstające, dzięki temu jesteśmy w stanie zminimalizować ryzyko strat (niepotrzebnych kosztów).
  • segmentacja rynku, klientów, produktów (ang. clustering).
    Stosując metody grupowania danych jesteśmy w stanie wydzielić z danych grupy (klientów, produktów, operacji, procesów) o podobnych cechach czy właściwościach.
  • analiza migracji klientów m.in. zapobieganie odejściu klienta (ang. churn analysis) – łatwiej utrzymać swojego klienta niż znaleźć nowego. Dlatego bardzo ważne jest, aby nasz klient był zadowolony z naszych usług. Warto, abyśmy dostatecznie wcześnie wiedzieli, kiedy tak przestaje być.
  • prognozowanie sprzedaży – dzięki technikom prognozowania, na podstawie danych historycznych możemy wyznaczyć reguły i trendy, które wskazują na wzrost czy spadek sprzedaży. Dzięki temu opracowanie odpowiedniej strategi działania przestaje budzić wątpliwości.
  • analiza lokalizacji/regionów – ważne przy rozwoju sieci sprzedaży.
    Rekomendujemy lokalizacje na podstawie wyników obecnych punktów usługowych (sklepów) oraz danych regionalnych m.in populacji (grupy docelowej), jej dochodów, wskaźników gospodarczych)
  • optymalizacja kosztów
    Redukcja zbędnych operacji, zmniejszenie ryzyka oraz wszystkie działania zmierzające do poprawy zarządzania.

Ponadto wspomagamy zarządzanie relacjami z klientami tzw. CRM (ang. Customer Relationship Management). Również jesteśmy otwarci na nowe kierunki analiz.

[button link=”http://dcad.com.pl/kontakt-2″]Zapraszamy do kontaktu z nami[/button]